fredag den 12. april 2013

Nyt udseende

Jeg har lavet om på siden, og prøvet på at finde et look der er lidt mere mig!
Til dette har jeg ladet mig inspirere af Maries Fabrik, som har lavet en fantastisk guide til Polaroid Header.
Hun henviser til Picasa som arbejdsredskab til polaroid og andet billedredigering, og dermed huskede jeg lige hvor glad jeg egentlig har været for Picasa før jeg fik min Mac. 
Så tak til Maries Fabrik, som udover den nævnet DIY, har mange andrer vejledninger til alt muligt spændende. Jeg har kastet mig ud i nogle af dem, som snart vi blive vist på bloggen. Jeg er i hvert fald fan!
Så nu ser min blog sådan ud, og jeg er faktisk ret tilfreds :)

1 kommentar:

  1. Hej :-) Hvor er det blevet fint med din header, og dejligt at se at der også er andre af mine DIY guides du har kunnet bruge! Jeg kan jo læse mig til at du har er en grund til at kaste dig ud i lidt babyprojekter ;-)
    Jeg ligger netop sidste "nat" på barselsgangen nu på Hvidovre, og skal hjem om et par timer, men ikke sige det til nogen, for der er ikke så mange der ved det endnu - og jeg fødte faktisk i tirsdags :-P Vi har haft et faktastisk ophold her, og jeg kan godt forstå du synes det er et spændende fag.

    Jeg bruger i øvrigt picasa selvom jeg har mac. Og hvis jeg lige må komme med et lille tip, så er din blog bredere end standartbredden på skærme, dvs den på min og mange andre computere får en scroll-bar i bunden. Læs lidt om hvordan du ændrer det i guiden hvis du ønsker.

    Ser frem til at følge lidt med på din blog i fremtiden.
    De bedste tanker fra Marie // Maries Fabrik

    SvarSlet