lørdag den 20. april 2013

Hårplejeprodukter

Jeg løb den anden dag tør for Shampoo OG balsam
Plejer at bruge John Masters Organic, som jeg har været virkelig glad for, ikke mindst fordi det er økologisk, og har et minimum af tilsætningsstoffer, men også fordi den har en meget mild duft. Det eneste problem med den serie, er at det er RET dyr. Til gengæld  er det vildt drøj og den sidste flaske jeg købte har holdt ca. 6-7 måneder, hvilket jeg synes er imponerende. Så kan KUN anbefale den.
Men nu står jeg ikke lige og har 300 kr til en shampoo - og skal jo også have ny balsam.
Derfor besluttede jeg, da jeg var i Netto i torsdags, at jeg ville prøve Nordisk Birk fra Urtekram, som de havde som spotvare. 


Og jeg må sige at jeg er yderst tilfreds!
Den dufter næsten af ingenting - som jeg synes er et stort plus. Hvis jeg vil dufte af noget, tager jeg parfume på.
Så i fremtiden, når jeg står og ikke har 300 kr til shampoo og balsam, så tror jeg faktisk at jeg vil købe fra Nordisk Birk serien.

Dette er IKKE et sponserindlæg 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar