mandag den 15. april 2013

Forår?

Tør man håbe på at foråret er kommet for at blive? Jeg ved ikke helt om jeg tør endnu, men ikke desto mindre har jeg nydt foråret idag.
Var med manden min inde i byen og ose lidt, og kunne da ikke dy mig for at købe nogle blomster også.
Så nu er foråret i hvert fald kommet for at blive på min altan. Har endnu ikke taget havemøblerne derud endnu, som sagt fordi jeg ikke helt er overbevist om at det ER forår, men måske kommer de ud i løbet af ugen. Jeg krydser i hvert fald fingre for at vejret kan få mig overbevist om at kalenderen faktisk siger April.

Blomsterne jeg købte blev til spanske magueritter. De kostede 50 kr, for en bakke med 6 planter, i Netto.
Har haft samme slags i nogle år i træk, og har faktisk være ret glade for dem tidligere, ikke mindst fordi de kan "tåle" at blive glemt lidt en gang i mellem. Så er jeg også bare vild med at de i midten af blomsten har en kontrastfarve, som det ses på den hvide bloms på sidste billede. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar