fredag den 19. april 2013

Den hemmelige klub!

Det er underligt som jeg for nyligt har opdaget at mødre samt kommende mødre må have en hemmelig klub. 
Siden at det er blevet syneligt at jeg er gravid, og ikke bare ligner én der har spist lidt for meget chokolade, er det som om, at jeg helt uden at vide det, er blevet en del af "De Kommende Mødres Hemmelige Klub". 

Men jeg ved endnu ikke hvad denne klub indebærer. Jeg ved bare at det er en utrolig venlig klub, hvor alle mødre og kommende mødre giver et lille smil med på vejen. Indtil nu finder jeg mig godt tilpas i denne klub :)

Ud over det, er det sjovt hvor meget opmærksomhed sådan en mave egentlig tiltrækker sig! Og det er ikke kun fordi jeg har mere fokus på maven, nej min kæreste har også sagt det. "Alle kvinder kigger på din mave".
I starten må jeg indrømme at jeg synes det var en smule grænseoverskridende, da det at folk kigger på ens mave, ofte har en sammenhæng med at de måske synes man er lidt små tyk. Og jeg skulle lige vende mig til tanken om at maven ikke er MIN mave, men ALLES mave. 
Min kærestes mave, mine veninders mave, mine forældres mave, min svigerfamilies mave. Alle har en mening og en holdning til den, og det er hyggeligt, men også lidt underligt!

Men nu kan jeg da glæde mig over at være med i "klubben" hvor medlemmerne alle har prøvet at have haft en mave, som alle havde en holdning til :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar